
آروین مرادی، سوارکار آیندهدار کشورمان و هنرجوی محمود پورحیدری، که روز چهارشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۵ با بدرقه سیّد وحید برقعی سرپرست دبیرکل فدراسیون سوارکاری و خانواده خود، با همراهی مازیار جمشیدخانی به عنوان مربی منتخب کمیته تیمهای ملی فدراسیون سوارکاری برای این مسابقات، فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) را به مقصد جاکارتا – اندونزی و برای حضور در مسابقات بینالمللی پرش با اسب *CSI1 – جام مانتنا ترک کرده بود، در نخستین روز این رقابتها موفق به کسب مقام اول رده ۱۱۰ سانتی متر شد.
مرادی در این رویداد بینالمللی به نمایندگی از کشورمان در رقابت با ۱۹ سوارکار از ۱۳ کشور به میدان رفت و با وجود شرکت با اسب قرضی، با عملکردی درخشان در رده ۱۱۰ سانتی متر عنوان اول روز اول مسابقات را از آن خود کرد. در این ردهبندی، نمایندگان هنگکنگ و استرالیا به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.
بر اساس تصمیم کمیته تیمهای ملی فدراسیون سوارکاری، مازیار جمشیدخانی به عنوان مربی، آروین مرادی را در این اعزام همراهی و مربیگری میکند. همچنین رامین شفیعی، طراح مسیر بینالمللی فدراسیون جهانی FEI، در این رقابتها مسئولیت طراحی مسیر را بر عهده دارد.
مسابقات بینالمللی پرش با اسب *CSI1 – جام مانتنا جاکارتا ۲۶ الی ۲۸ ژوئن ۲۰۲۶ با حضور سوارکارانی از کشورهای مختلف در حال برگزاری است و نماینده کشورمان فردا (یکشنبه ۷ تیرماه) در دومین روز این رقابتها بار دیگر برای کسب موفقیت به میدان خواهد رفت.
انت