دیدار حیدری با رئیس هیات سوارکاری استان فارس

امروز یک‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵، محمود حیدری رئیس فدراسیون سوارکاری در نشستی با غلامعلی ستایش‌منش(طفیونی) رئیس هیات سوارکاری استان فارس در محل فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری؛ در این نشست، درباره ظرفیت‌های استان فارس در حوزه سوارکاری، راهکارهای توسعه این رشته و گسترش فعالیت‌های سوارکاری در استان گفت‌وگو شد.

همچنین در ادامه، غلامعلی ستایش‌منش(طفیونی) با سیّد وحید برقعی سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری دیدار کرد و درخصوص برنامه‌های هیات استان فارس جهت برگزاری مسابقات، توسعه آموزش و هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های پیش‌رو گفت‌وگو و تبادل نظر انجام شد.